گفتگو با عشق گفتگو با عشق .

گفتگو با عشق

شيمي جامع حرف آخر ،‌ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

بهترين بسته آموزش شيمي كنكور ،‌شيمي حرف آخر

mtq8_m7.jpg

شيمي حرف آخر به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي كنكور براي تمامي مقاطع تحصيلي به شمار مي‌آيد كه در 61 ساعت، تمامي مطالبي كه دانش آموز به آن در كنكور نياز دارد، تدريس مي‌شود. درس شيمي از اهميت زيادي براي دانش آموزان علي الخصوص رشته تجربي دارد. بنابراين بايد به آن توجه خوبي داشت تا با كسب درصدهاي بالا، بهترين نتايج را در آزمون‌ها كسب كنند. همانطور كه گفته شد، اين پكيج جامع، از سه بخش تشكيل شده است.

بخش اول كه شامل مفاهيم شيمي مي‌باشد، به قسمت هايي مي‌پردازد كه بيشتر مطالب به صورت مفهومي است و دانش آموز بايد به عمق مطالب پي ببرد تا بتواند نتيجه خوبي بگيرد. براي مثال شيمي آلي، بررسي اعداد كوانتومي و بررسي اتم و… از قسمت هايي است كه در مفاهيم شيمي پكيج هاي حرف آخر تدريس مي‌شود. البته اين نكته را هم بايد بگوييم كه مفاهيم شيمي، پيش نياز مسائل شيمي است و براي اينكه راحت تر بتوان سوالات شيمي را حل كرد، بايد به مفاهيم دقيق آن پي برد. اين روش مطالعه يقينا به دانش آموز كمك مي كند بدون هيچ مشكلي تمامي سوالات مربوط به مسائل شيمي مانند درصد جرمي، محلول ها، استوكيومتري و … را پاسخ دهد.

شيمي جامع حرف آخر ،‌ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

بخش دوم به مسائل شيمي مي‌پردازد كه سه پايه تحصيلي در آن قرار داده شده است. مسائل شيمي نيز از اهميت زيادي برخوردار است به همين دليل در شيمي جامع حرف آخر، ابتدا مفاهيم مهم به دانش آموز تدريس شده و سپس به سراغ آموزش و تدريس مسائل مختلف به آن ها پرداخته مي‌شود. مسائل شيمي، به دليل اينكه داراي محاسبات زيادي مي‌باشد، دانش آموز ممكن است دچار كمبود وقت در اين درس شود. آموزش محاسبات سريع استاد منتظري، به افراد كمك مي‌كند تا به راحتي اين مسائل را حل كنند و حتي در كمتر از يك دقيقه به جواب درست دست يابند.

در بخش مسائل شيمي، استاد شيرواني حرف آخر به جاي اينكه دانش آموز را وادار به حفظ فرمول هاي مختلف در اين درس بكند، براي نمونه به آن‌ها سه الگو طلايي a-x، محلول = حلال + حل شونده و مول در ظرفيت و ضريب را آموزش مي‌دهد كه با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي به حفظ كردن هيچ فرمولي ندارند و به راحتي مي‌توانند بيش از نصف سوالات كنكور مربوط به شيمي را پاسخ دهند. مدت زمان تدريس براي هر بخش نام برده شده در شيمي نيز به صورت زير مي‌باشد :

  • مدت زمان تدريس مفاهيم شيمي دوازدهم: حدود 19 ساعت تدريس و در كنار آن حل انواع سوالات براي تفهيم كامل موضوع
  • مفاهيم شيمي دهم و يازدهم: 22 ساعت تدريس استاد شيرواني به همراه حل تست‌هاي كنكور و تاليفي
  • مسائل شيمي (دهم، يازدهم و دوازدهم): حدود 20 ساعت آموزش به همراه حل تعداد زيادي تست براي دانش آموز

چرا شيمي جامع حرف آخر ؟ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

شيمي يك درس پر اهميت در رشته تجربي مي‌باشد به طوري كه ضريب آن 9 است و نكته ديگري كه وجود دارد اين است كه اكثر دانش آموزان به دليل آموزش غلطي كه ديده اند، در اين درس نتيجه خوبي كسب نمي‌كنند. اما همان دانش آموزان با استفاده از يك منبع خوب به راحتي مي‌توانند در شيمي نتيجه خوبي بدست بياورند.

موسسه حرف آخر با توجه به اهدافي كه دارد، به روش شهودي سازي و تصوير سازي در تدريس تاكيد زيادي دارد. زيرا بر اين عقيده است كه با استفاده از تصوير سازي دانش آموزان راحت تر مي‌توانند مطالب را ياد بگيرند و از آنجا كه شيمي نيز داراي اهميت زيادي مي‌باشد، با استفاده از اين روش دانش آموز مي‌تواند تمامي مطالب مربوط به شيمي كنكور را بدون هيچ كمبودي فرا بگيرد. همچنين با استفاده از اين روش به همراه الگوهاي تدريس شده توسط استاد شيرواني، دانش آموزان ديگر نيازي به اين ندارند تا تمام فرمول‌هاي شيمي را حفظ كنند و براي حل سوالات مختلف از تكنيك هاي مختلفي استفاده نمايند. از چند تكنيك براي حل بسياري از سوالات استفاده مي‌شود.

دليل برتري شيمي جامع حرف آخر نسبت به بقيه منابع آموزشي

تمامي محتواي آموزشي در شيمي جامع حرف آخر (بهترين بسته آموزش شيمي كنكور) ، به تدريس و آموزش اختصاص داده نمي‌شود. بخش اعظمي از آن را استاد شيرواني به حل كردن انواع تست‌ها و سوالات تاليفي خود پرداخته است تا دانش آموزان بتوانند روش استفاده از الگوهاي تدريس شده را راحت تر درك كنند و در كنار آن از كتابكارهاي موجود، براي تثبيت مطالب در ذهن خود استفاده نمايند.

كل اين نكات بخشي از ارزش شيمي جامع حرف آخر را بازگو مي‌كند. استاد شيرواني با تدريس فوق العاده و جذابي كه دارد، به راحتي به صورت مفهومي تمامي مطالب، حتي سخت ترين قسمت‌ها را با بياني شيوا به دانش آموزان آموزش مي‌دهد تا ديگر دغدغه اين را نداشته باشند كه براي درس مهمي مانند شيمي چه كاري بايد انجام بدهند. نكته مهم ديگري كه وجود دارد، مدت زمان كمي است كه تدريس به صورت كامل براي دانش آموز انجام مي‌شود. بدين معنا كه دانش آموز تنها با 61 ساعت آموزش به راحتي مي‌تواند به درصدهاي بالا دست پيدا كند. البته بايد توجه داشته باشيد كه بدون تمرين و تكرار هيچ موقع اين نتيجه بدست نمي‌آيد. بنابراين مي‌توان گفت كه پكيج جامع شيمي حرف آخر، به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي كنكور است.

ويژگي هاي تدريس شيمي استاد شيرواني در بهترين بسته آموزش شيمي كنكور:

  • ابداع روش مول-ضريب
  • ابداع روش a-x براي حل مسائل شيمي
  • استفاده از نقشه راه براي تدريس
  • شهودي سازي و استفاده از الگو
  • استفاده از انيميشن و الگو براي تدريس مطالب
  • حل و تحليل انواع تست‌هاي تاليفي و كنكورهاي سراسري
  • تدريس محاسبات سريع توسط استاد منتظري
  • تطابق بالاي 90 درصد در آزمون‌هاي سراسري
  • داراي كتابكار بر روي پكيج آموزشي
  • استفاده از فرمول فش
  • آموزش كل مسائل شيمي در 14 جلسه
  • آموزش كل مطالب شيمي با استفاده از 14 الگو

نظرات برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • دكتر شيرواني نقشه راه‌هايي دارند كه كولاك ميكنه (فردين باربد رتبه 203)
  • يه الگو واقعا عظيمي دارند براي شيمي كه همه سوالات رو در بر ميگيره و من هر سوالي رو كه ميبينم از يك جاي الگو شروع مي‌كنم تا راحت به جواب برسم (علي عباس زاده رتبه 207)
  • الگوهاي ضريب به مولي كه تدريس كردن كمك زيادي ميكنه به دانش آموز. تمامي اين روش‌ها در شيمي جواب ميده براي اطمينان هم اگر كسي ميخواد بياد هر سوالي بگه من حل ميكنم براش (سعيد ضيايي رتبه 260)
  • استاد شيرواني خيلي خلاق و بي نظير هستند (زهرا سلطاني رتبه 275)

درصد شيمي برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • خانم فرناز ميرزايي رتبه 373 شيمي 84 درصد
  • علي انعامي رتبه 451 شيمي استاد شيرواني 94 درصد
  • سجاد نوري رتبه 71 شيمي استاد شيرواني 93 درصد
  • فردين باربد رتبه 203 شيمي حرف آخر 83 درصد
  • علي عباس زاده رتبه 207 شيمي 93 درصد

مباحث تدريس شده شيمي تجربي

  • ساختار اتم
  • خواص تناوبي عناصر
  • تركيب هاي يوني
  • پيوند كوالانسي
  • تركيب آلي
  • استوكيومتري
  • ترموديناميك شيميايي
  • محلول ها
  • سينتيك شيميايي
  • تعادل شيميايي
  • اسيد وباز
  • الكتروشيمي

مباحث تدريس شده شيمي رشته رياضي

  • كيهان زادگاه الفباي هستي
  • ردپاي گاز ها در زندگي
  • آب آهنگ زندگي
  • قدر هداياي زميني را بدانيم
  • در پي غذاي سالم
  • پوشاك نيازي پايان ناپذير
  • مولكول در خدمت تندرستي
  • آسايش و رفاه در سايه شيمي
  • شيمي جلوه اي از هنر
  • شيمي راهي به سوي آينده روشن تر

براي اطلاعات بيشتر در مورد بهترين بسته آموزش شيمي كنكور و تهيه پكيج شيمي جامع  با شماره 09129573833  تماس حاصل نماييد.

به نقل از وبسايت مركزي حرف آخر و برگرفته از مقاله بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۳:۲۱ توسط:صمن موضوع:

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟

هداياي تبليغاتي محصولاتي هستند كه نام و يا لوگو شركت شما بر روي آنها قرار گرفته مي گيرد، كه يكي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي و تبليغات است. امروزه هنوز هم هداياي تبليغاتي يكي از بهترين روش هاي ماندگاري برند در ذهن مشتريان و همچنين مقرون به صرفه ترين روش هاي تبليغ كسب و كار به شمار مي آيد.

 سه نكته كليدي براي انتخاب بهتر نوع هديه تبليغاتي به صورت زير مي باشد:

·براي گيرنده آن مفيد و قابل استفاده باشد.
·به خدمت و يا محصول كسب و كار شما مرتبط باشد.
·بايد كسب و كار شما را به خوبي نمايش دهد.
به منظور موثرتر بودن در تبليغات كسب و كار و برند شما، يك هديه تبليغاتي بايد براي گيرنده آن قابل استفاده و به نوعي تبليغات خلاقانه باشد، به اين معني كه گيرنده آن را نگه دارد و از آن استفاده نمايد. نمايشگاه ها رايج ترين مكان هايي هستند كه شركت ها هداياي تبليغاتي خود را ارائه مي دهند.اينكه هديه شما يك خودكار ارزان يا يك هديه گران باشد تقريبا ريسك يكساني دارند.
استفاده بلند مدت: تحقيقات نشان مي دهد وقتي كه يك هديه تبليغاتي مفيد باشد شخص گيرنده به طور متوسط بين1 تا 3 سال آن را نگه ميدارد و برند شما در ذهن مشتري ماندگار تر مي شود و بدين ترتيب شانس زيادي براي انتقال نام تجاري شما به سايرين فراهم مي گردد.
ديگران، گيرنده هديه تبليغاتي شما را در حاليكه از آن استفاده مي كند مي بينند و يك توصيه مثبت براي كسب و كار شما صورت مي گيرد.
استفاده كوتاه مدت: نگهداشتن بلندمدت يك هديه تبليغاتي الزاما به معني استفاده مفيد از آن محصول نيست، گاهي اوقات پيشنهاد يك نوشيدني يا اسنك با آرم شما در نمايشگاه مي تواند احساس مثبت زيادي را براي كساني كه خسته، تشنه يا گرسنه هستند ايجاد مي كنند. با توجه به نوع استراتژي شما مي توانيد از هر دو روش محصول تبليغاتي كوتاه مدت و يك هديه گرانتر براي بردن به خانه استفاده كنيد.
اغلب شركت ها هداياي مختلفي را به مشتريان بلند مدت، مشتريان وفادار و يا كساني كه هنوز مي خواهند خريد كنند در نظر مي گيرند.
هداياي تبليغاتي فقط در نمايشگاه ها استفاده نمي شوند، خرده فروشان از آن براي ايجاد انگيزه خريد يا به عنوان هديه براي زماني كه خريد انجام شده است استفاده مي كنند.
كسب و كارهاي خدماتي مثل سالن و رستوران ها مي توانند هداياي تبليغاي را پيشنهاد بدهند كه علاوه بر مفيد بودن براي گيرنده با ايجاد يادآوري مداوم، احتمال بازگشت آنها را افزايش دهند.
يكي از معيارهاي موفقيت محصول تبليغاتي اين است كه با برند شما مرتبط باشد، اين معيار كمك ميكنه تا گيرنده هديه شما متوجه نوع فعاليت شركت شما شود. اين كمك مي كند كه گيرندگان هدايا با فعاليت شركت شما ارتباط بيشتري برقرار كنند. به عنوان مثال: خودكار ها يكي از هداياي تبليغاتي محبوب است ولي اگر شركت شما ارتباطي با نوشتن نداشته باشد انتخاب مناسبي براي محصول تبليغاتي نمي باشد.
اينجا تعدادي مثال از ايده هاي هداياي تبليغاتي مرتبط مطرح شده كه كمك مي كند شما هديه مناسبتري نسبت به هداياي رايج مثل نوت پد، مگنت يا خودكار را انتخاب كنيد.

كرم ضد آفتاب با لوگو شما بر روي آن، اگر شما يك متخصص پوست هستيد.

كيت كمك هاي اوليه با برند شما ،اگر كار شما مرتبط با كلينيك يا بيمارستان باشد.

خودنويس تبليغاتي و خودكار تبليغاتي   و  روان نويس تبليغاتي و كاغذ يادداشت بازيافت شده، اگر فعاليت شركت شما در حوزه محيط زيست مي باشد.

كيت كمك هاي جانبي جاده اي براي شركت هاي ماشين يا بيمه اتومبيل فعاليت دارند.

ليوان تبليغاتي  و ظرف نوشيدني تبليغاتي يا پيش بند براي يك رستوران يا شركت توليد كننده مواد غذايي.

وسايل الكتريكي براي شركت فعال در حوزه ديجيتال مثل فلش مموري يا نگهدارنده موبايل.

برس هاي تبليغاتي، شانه ها يا بطري هاي اسپريترز هديه اي عالي براي سالن دارها مي باشد.

تيشرت تبليغاتي پوشاك و لوازم ضروري جزو محصولات محبوب براي تبليغات و همچنين باعث استفاده آنها توسط مشتريان مي شود در حاليكه برند شما بر روي آنها قرار دارد.

به طور كلي محصول تبليغاتي شما بايد هداياي تبليغاتي خاص و معرف خوبي براي شركت شما باشد. نياز نيست حتما بلند مدت استفاده شود گاهي يك خوراكي يا آب آشاميدني با برند شما ميتواند كار يك هدف كوتاه مدت را انجام دهد.

اگر محصولي براي مشتري طراحي شده است بايد به خوبي كار كند، تحقيقات نشان مي دهد هديه تبليغاتي مي تواند نظر مشتريان را در مورد شركت شما بهبود ببخشند. اما يك هديه معيوب و يا بي كيفيت باعث ارائه تصوير نامناسبي از كسب و كار شما مي شود حتي اگر رايگان باشد.

تحقيقات نشان مي دهد ميانگين نگهداري هداياي تبليغاتي توسط گيرنده آنها بين يك سال يا بيشتر و  در اكثر مواقع بين 3 تا 4 سال است.

بهتر است كه با مقداري سرمايه گذاري يك هديه با كيفيت تري را براي گيرندگان در نظر بگيريد تا شركت شما را با تصوير بهتر و طولاني مدت تري بخاطر بسپارند


برچسب: چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۷:۰۴ توسط:صمن موضوع: